شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور بیانیه ای مشترک از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، در بیانیه مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی و محسن افشارچی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت ۲۲ بهمن، آمده است:

یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که دامنه‌های افقِ فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران آشکار کرد و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشور به ارمغان آورد.

اینک که چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، صدای انقلاب امام خمینی (ره) با رهبری و درایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در تمام جهان طنین‌انداز شده و اقتدار ایران اسلامی لرزه بر اندام قدرت‌های پوشالی و استکباری جهان انداخته است.

امروز با توجه به تحولات جهان و منطقه، مستضعفان دنیا بیش از هر زمان دیگری به انقلاب اسلامی امید بسته‌اند چون انقلاب اسلامی مظهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف ناپذیر خداوند است که در چهل و پنج سال گذشته نمود و مصداق عینی داشته است.

با توجه به اهمیت حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که موجب تقویت پایه‌های نظام و شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود، از آحاد ملت دیندار و ولایت مدار استان درخواست می‌کنیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مثل همیشه با وحدت و همدلی در حمایت هر چه بیشتر از ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان بیایند و نشان دهند برای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha