دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حضور مردمی در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار قم اعلام کرد: مردم با یکی از مدارک هویتی خود شامل گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهینامه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عباس ذاکریان فرماندار قم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم گفت: استان قم تنها استانی است که در آن به دلیل فراهم بودن زیر ساخت‌های مناسب، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرماندار قم با بیان اینکه فرآیند انتخابات در شیوه الکترونیکی ساده و شفاف است افزود: مردم با یکی از مدارک ۵ گانه هویتی شامل گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهینامه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم برای رای دادن تنها با یکی از مدارک هویتی در شعبه اخذ رأی حاضر می‌شوند و با دریافت کارت تعرفه و وارد کردن کد و تایید دکمه ثبت، فرایند رای دادن را انجام می‌دهند.

فرماندار قم با بیان اینکه برای انتخابات یازدهم اسفند، ۷۴۷ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است افزود: ۲۰ هزار نفر هم به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، حفاظتی و پشتیبانی فعالیت می‌کنند.

ذاکریان بر رعایت موازین اخلاقی، شرعی و قانونی توسط نامزدها تاکید کرد و افزود: لازم است نامزدهای مختلف همه اقدامات تبلیغی را درچارچوب قانون انجام دهند و تبلیغات خارج از چارچوب قوانین انجام ندهند.

فرماندار قم با تاکید بر آماده بودن همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفندماه افزود: مردم هفته آینده خواب پریشان دشمن را پریشان‌تر خواهند کرد و برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha