پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1140131
۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
پویش «جهان منجی میخواهد»

در سالروز میلاد منجی عالم بشریت، سامانه فعالان فضای مجازی اشراق دفتر تبلیغات اسلامی با تعریف فعالیت‌های جمعی، بیش از هزار کنشگر دینی را به راه اندازی پویشی با عنوان #جهان_منجی_میخواهد دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی دومین فعالیت جمعیِ ویژه نیمه شعبان ۱۴۴۵ق-۱۴۰۲ش؛ با راه اندازی پویشی بزرگ با عنوان #جهان_منجی_میخواهد و با هشتگ #منجی آغاز کرد.

در این پویش تمامی کنشگران مذهبی و علاقمندان به ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با بارگذاری پستی سبز رنگ و با کپشنی در مورد نیاز جهان به منجی، برای ورود به این پویش می توانند اقدام کنند.

علاقمندان در صورت نیاز به محتوا برای کپشن یا دریافت تصویر پست با سایز و کیفیت مناسب، می توانند از سامانه اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به آدرس:https://eshragh.ir/monji استفاده نمایند.

افرادی که علاقمند هستید پستی که در اینستاگرام بارگذاری نموده اند؛ بازنشر داده شود کافیست لینک پستِ خود و دیگرانی که در این پویش شرکت کردند را برای صفحه منجی دوازدهم به آدرس https://www.instagram.com/monji۱۲info دایرکت کنند.

«فعالیت های جمعی» گونه‌ای از کنش‌های آسان و سریع است که بواسطه یک اعلام عمومی هر یک از اعضا در طول روز(یا هفته یا مناسبت) متناسب با توان و استعدادی که دارند آن‌ را انجام می‌دهند تا در یک مشارکت جمعی، فعالیتی بزرگ و موثری را در فضای مجازی خلق نمایند و از قطره قطره کنش‌هایشان موجی ملموس ایجاد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی پورمهدی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    خداقوت عالی هست یا صاحب الزمان ادرکنی یا صاحب الزمان اغثنی
  • علیزاده IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    یا صاحب عصر و زمان