پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
مساعدت هلال احمر کویت به خانواده‌های لبنانی و پناهندگان سوری

حوزه/ هلال احمر کویت توزیع کمک به خانواده‌های لبنانی و پناهندگان سوری آسیب دیده از طغیان "رود بزرگ" در شمال لبنان را آغاز کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت هلال احمر کویت توزیع کمک به خانواده‌های لبنانی و پناهندگان سوری آسیب دیده از طغیان "رود بزرگ" در شمال لبنان را آغاز کرد.

یوسف پتروس، هماهنگ‌کننده امداد صلیب سرخ لبنان با اشاره به اینکه توزیع کمک‌هایی که با همکاری انجمن متبوع وی و با هماهنگی سفارت کویت در لبنان آغاز شد در طول هفته ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: روند توزیع کمک‌ها شامل جیره غذایی، وسایل مورد نیاز، پتو و لباس می‌باشد.

او با اشاره به زمستان سختی که لبنان در ژانویه گذشته شاهد آن بود، گفت: طغیان "رودخانه بزرگ جنوبی" در شمال لبنان باعث هجوم آب به خانه‌ها و چادرهای پناهجویان شد و به محصولات کشاورزی بسیاری از روستاهای عکار خسارت وارد کرد.

وی افزود: خسارات وارده به حدود هزار خانواده و رنج فراوان کشاورزان و کارگران کشاورزی، جمعیت هلال احمر کویت را برانگیخت تا به سوی برادران لبنانی و پناهندگان سوری در منطقه آسیب دیده حرکت کرده و به آنها کمک نماید.

او تأکید کرد: هلال احمر کویت نه تنها برای کمک رسانی در مواقع نیاز و هنگام بروز بحران در لبنان عجله می‌کند، بلکه از طریق پروژه‌های خیریه موثر در طول سال مانند طرح توزیع نان و دیالیز کلیه فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha