پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: در برخی کشورها انتخابات وجود ندارد و در نظام جمهوری اسلامی مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در دوره توانمندسازی مدیران و نقش آفرینان رابطین نمایندگی مرکز تداوم، اظهار داشت: اگر بسیج عمومی در کشورهای اسلامی از جمله یمن، لبنان، سوریه و عراق نباشد آن کشورها سقوط خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت: در نظرسنجی‌های صورت گرفته چند ماه قبل مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات کم بود، اما با روشنگری‌های صورت گرفته و جهاد تبیین بیش‌ از ۵۰ درصد مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: ما با دشمنانی مواجه هستیم که دارای توانمندی‌های بالا از جهت رسانه‌ای، نظامی، مالی، جمعیتی و... هستند و مردم با این هجمه دشمنان در انتخابات شرکت خواهند کرد و مطمئنا پیروز این میدان مردم و ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام بیگدلی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چهار راهبرد انتخابات که رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت است، جزء عوامل مهم بوده و باید به آنها توجه ویژه شود.

وی گفت: طبق فرمایشات رهبری انقلاب، انتخابات دو انقلاب انجام می‌دهد؛ انقلاب ارتجاعی و انقلاب تکاملی که انقلاب تکاملی یعنی از تجربیات گذشته درس بگیریم و به آینده انتقال دهیم.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در برخی کشورها اصلا انتخابات نیست، گفت: در انقلاب ارتجاعی دشمنان می‌خواهند ما را به گذشته برگردانند و تلاش دارند به خود وابسته کنند که این کار همراه با نابودی ارزش‌های نظام خواهد بود.

وی افزود: انتخابات یکی از حقوق افراد بوده و اگر از این حق استفاده نکنیم دشمنان از این فرصت‌ها بر علیه خودمان استفاده می‌کنند؛ لذا حضور پرشور مردم در انتخابات نظام اسلامی را بیمه کرده و دشمنان را تضعیف خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha