پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1142529
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱
هاشمی

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان از اجرای طرح سلام شهید با هدف بزرگداشت مقام شامخ شهدا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان،عصر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با محوریت هفته شهید برگزار شد،با قدردانی از حضور مردم ولایی استان لرستان در انتخابات ۱۱ اسفند ماه بیان داشت: به مناسبت هفته شهید زنگ سبز ایثار در مدارس استان به صدا در آمد و قرار شد این حرکت به عنوان الگو در سال های آینده نیز برگزار شود.

مدیر کل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: به مناسبت روز درختکاری نیز در استان ۱۶ درخت به نیابت از ۱۶ شهید کاشته شد.

حجت الاسلام هاشمی غبارروبی گلزار شهدا،برپایی میز خدمت در روز جمعه، همایش شهدای غریب و اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام شهید عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری طرح سلام شهید، خاطرنشان کرد: این طرح ۲۲ اسفند و در ماه رمضان برگزار می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: در اجرای این طرح ۳۰ مدیر کل و ۳۰ روحانی در منزل ۳۰ خانواده شهید در مرکز استان و شهرستان ها حضور خواهند یافت و مراسم جزء خوانی قرآن برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی در ادامه به اجرای طرح شورای مشاورین دستگاه های اجرایی کشور و تقدیر از مشاورین برتر با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی اشاره کرد و گفت: در استان لرستان نیز از مشاور ایثارگران به عنوان مشاور برتر تجلیل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به آمار شهدای نخبه استان خاطر نشان کرد: یادواره شهدای نخبه نیز با محوریت ۱۴ شهید نخبه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha