چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حوزه هنری بوشهر

حوزه/ سبحان زنگی شاعر کارگاه شعر آهنگ دیگر حوزه هنری استان بوشهر از طرف معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه ادبیات جزء منتخبان و دعوت شدگان به جشنواره ملی «جوانان برتر ایران زمین» معرفی شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین اختتامیه جشنواره ملی «جوانان برتر ایران زمین» پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش پیرامون ملاک‌های انتخاب جوانان برتر، اظهار داشت: تلاش کردیم جوانانی را انتخاب، گزینش و معرفی کنیم که خدمتی برای توسعه و پیشرفت ایران کرده باشند و شاخص ما برای جوانان شجاعت و کاربلد بودن آنها بود.

کلهر اضافه کرد: با داوری‌های چند لایه از بین قریب به ۴۵۰۰ جوان، سیصد جوان برتر انتخاب شدند که به تعداد 10 نفر از آنها جوائز ویژه اهدا شد.

سبحان زنگی جوان کوشایی که در چندین حوزه مختلف مثل شعر، ورزش و سلامت فعالیت قابل توجه‌ای دارد و در سال گذشته نیز در جشنواره ملی در بخش شعر خبرنگار (کتاب سال شعر ایران) به عنوان برگزیده انتخاب شد، در حاشیه این مراسم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: نیاز جوانان به دیده شدن و شنیدن دغدغه‌های آنها برای هر دولت امتیاز ویژه‌ای است که این دولت در مسیر کشف استعدادها خوب عمل کرده و این مهم مطمئنا به شکوفایی جامعه کمک خواهد شد.

وی تصریح کرد: منتخبان ره‌یافته به این جشنواره از بین ۹۰۰جوان در مرحله دوم انتخاب شدند.

گفتنی است این همایش با حضور دکتر وحید یامین پور دبیر عالی شورای جوانان، دکتر سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش، دکتر لطیفی مدیر سازمان امور اداری و استخدامی، دکتر هاشمی وزیر ورزش، دکتر بهادری جهرمی و یاسر جمالی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و جمعی از مدیران و مسولان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha