پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
آیت الله کاشانی

حوزه/مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی روز چهارشنبه در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله امامی کاشانی بر تکریم علما تاکید کرد و گفت: علما در راستای ارشاد و هدایت مردم و همچنین در راه خدا مبارزه کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی بود که بعد از حکومت ائمه معصومین(ع) شبیه چنین ساختاری را نداشتیم و این همه فراگیری افکار و آرمان‌ها با چنین خصوصیت‌هایی وجود نداشت.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: افراد بسیاری چنین انقلابی را خلق کردند و کسانی همپای امام (ره) و مطیع ایشان در شکل‌گیری این انقلاب نقش داشتند، شخصیت‌های ممتازی بودند که انقلابی با هویت، ماهیت و اثرگذاری مثل انقلاب اسلامی را به وجود آورده و معادلات دنیا را به هم ریختند.

وی با اشاره به اینکه حضرت آیت الله امامی کاشانی در خلق انقلاب دخیل و از شاگردان حضرت امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: مرحوم آیت الله کاشانی پا به پای انقلاب و از استوانه‌های انقلاب و نظام بود و ارتحال چنین شخصیتی ضایعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بر ضرورت برگزاری مراسمی در شأن و منزلت وی تاکید کرد و از همه اقشار مختلف مردم، نهادها و ادارات خواست تا در مراسم ارتحال حضرت آیت الله امامی کاشانی شرکت کنند.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله امامی کاشانی (ره) روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه، ساعت ۱۳ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید علی صالح موسوی اعظم، مدیر بنیاد مهدویت استان و همچنین رئیس جامعه روحانیت مبارزه استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه فتح برگزار می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha