پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
امام جمعه اصلاندوز

حوزه/حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به تشدید حضور نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری، از احتمال وقوع درگیری‌های سنگین در این منطقه در ماه رمضان خبر داد و گفت: اگر آمریکا خواهان کمک به غزه است، کافی است به دولت مصر دستور دهد کمک‌هایی را که در کامیون‌ها پوسیده شده به غزه ارسال کند، نه این که بندر احداث کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جعفرزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور گسترده نمازگزاران در مسجدالاقصی و اماکن مقدس در ماه رمضان، اظهار داشت: هر سال در ماه رمضان، کنترل اشغالگران اسرائیلی بر بیت المقدس با سختی و دشواری زیادی همراه است و امسال هم وضعیت سخت تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه فشار جهانی زیادی برای توقف جنگ غزه و عدم حمله رژیم اسرائیل به رفح وجود دارد، افزود: صهیونیست‌ها نشان داده‌اند که به هشدارهای جهانی و حقوق بشری توجه چندانی ندارند و شاید حمله به رفح انجام شود، حمله‌ای که کرانه باختری را همزمان با ماه رمضان منفجر خواهد کرد.

امام جمعه اصلاندوز، با اشاره به تشدید حضور نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری، از احتمال وقوع درگیری‌های سنگین در این منطقه در ماه رمضان خبر داد و گفت: اگر آمریکا خواهان کمک به غزه است، کافی است به دولت مصر دستور دهد کمک‌هایی را که در کامیون‌ها پوسیده شده به غزه ارسال کند، نه این که بندر احداث کند.

حجت الاسلام جعفرزاده، ماه رمضان را ماه انس با قرآن ناطق توصیف کرد و یادآور شد: راه و رسم انس با حضرت، در این ماه مبارک بسیار هموارتر است، زیرا راه انس با حضرت، همان خودسازی و تهذیب نفسی است که حکمت و فلسفه وجودی این ماه است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha