چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
بی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه باید در ایام عید از طبیعتی که بیدار می شود درس بگیریم و از خواب غفلت بیدار شویم، گفت: دولت هم در کاهش آلام مردم در زمینه گرانی، نظارت بیشتری داشته و جلوی گرانی های افسارگسیخته را بگیرد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ماه مبارک رمضان را ماه انس با قرآن دانست و اظهار داشت: جوانان با حضور در جلسات قرآنی با تلاوت، ترجمه، مفاهیم و استماع تفسیر قرآن خود را توانمند کنند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه قرآن فقط قرآن مکتوب نیست، بلکه قرآن ناطق هم می باشد، یاد آور شد: با طهارت نفس، تزکیه، خودسازی و انس با قرآن می توان امام زمانی شد.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن گرامی داشت تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز، اظهار داشت: باید حرمت ماه مبارک رمضان را در ایام عید حفظ کنیم و عیدمان را با گناه آلوده نکنیم و از خدا بخواهیم که احوال ما را به نحو احسن حال تبدیل کند و شادی هایمان را با همنوعان خود سهیم کنیم.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه باید در ایام عید از طبیعتی که بیدار می شود درس بگیریم و از خواب غفلت بیدار شویم، ادامه داد: دولت هم در کاهش آلام مردم در زمینه گرانی نظارت بیشتری داشته و جلوی گرانی های افسار گسیخته را بگیرد.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن گرامی داشت ۲۹ اسفند سالروز پیروزی نهضت ملی شدن نفت، یادآور شد: آنچه که باعث این پیروزی شد حضور مردم فداکار و جانفشانی جریانهای انقلابی از جمله فدائیان اسلام و حضور پررنگ روحانیت بیدار همچون آیت الله کاشانی کسی که فریاد زد اقتصاد خود را بدون نفت برنامه ریزی کنید، بود.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به عمل نکردن عده ای به فرمایشات رهبری پیرامون اقتصاد بدون وابستگی به نفت، بیان داشت: تنها راه حل مشکل اقتصادی پایه گذاری برنامه ها بر اساس اقتصاد بدون نفت می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha