پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
وحیدی وزیر کشور

حوزه/ حوزه در متن پاسخگویی به سوالات و مسائل مورد نیاز کشور و جامعه به ویژه جوانان است و این بسیار پدیده مبارکی است.

دکتر وحیدی وزیر کشور با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، ابراز داشت: نکته اول و مهم این است که حوزه در متن پاسخگویی به سوالات و مسائل مورد نیاز کشور و جامعه به ویژه جوانان است و این بسیار پدیده مبارکی است.

وی افزود: همواره روحانیت و بزرگان دینی ما همچون شهید بهشتی و شهید مطهری با ورود به مسائل مهم جامعه توانستند به نیازهای زمان پاسخ گفته و مقابل توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب بایستند.

دکتر وحیدی با اشاره به آثار ارائه شده در بخش حوزوی ابراز داشت: ورود حوزه به صحنه های مورد نیاز نظام اسلامی و مردم با کمیت و کیفیت خوبی که دارد بسیار مبارک و مورد نیاز است، چرا که دارای غنای علمی است و از ابزار نو نیز استفاده می کند؛ این بخش حوزوی گوشه ای از زحمات عزیزان در حوزه بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه مشخص دولت در حمایت از مراکز قرآنی کشور تاکید کرد: سیاست قطعی و مهم دولت حمایت از مراکز قرآنی و ارزشی می باشد، چرا که این مراکز قرآنی مورد نیاز جامعه و خنثی کننده توطئه های ضد فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب می باشد که می خواهند مردم به ویژه جوانان ما را از اسلام و نظام اسلامی جدا کنند.

حوزه در متن پاسخگویی به مسائل مورد نیاز کشور و جامعه است/حمایت از مراکز قرآنی سیاست قطعی و مهم دولت است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha