دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه ای ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، از همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان خواهران استان آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه ای ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، از همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن بیانیه بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان که به فرمان حضرت امام خمینی(قدس سره) روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامیده شده و به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران استان نیز فردا همانند سایر اقشار برای محکومیت تجاوزگری های ددمنشانه رژیم منحوس و کودک کش و تروریست اسرائیل به خیابانها آمده و حمایت خود را از مردم غزه اعلام کرده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

اینجانب از کادر، اساتید و طلاب خواهر استان می خواهم که در راهپیمایی روز قدس به صورت پرشور شرکت کرده و به سیل خروشان مردم علیه ستمگران و پشتیبانان رژیم اسرائیل و این غده سرطانی بپیوندند. به امید روزی که به امامت ولی امر مسلمین، در قدس نماز جماعت بخوانیم.

مهدی محمدی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha