جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان و نفس او به شماره افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست، امام‌جمعه خورموج در خطبه های این هفته نماز جمعه خورموج گفت: باطل رفتنی و نابود شدنی است.یعنی گاهی ممکن است از طرف خداوند به مصلحتی مهلتی هم به باطل داده شود اما قرآن فرمود: «باطل مانند کف روی آب است».

وی افزود: حق و حقیقت پیروز خواهد شد، و به اهداف خود دست خواهد یافت. ممکن است در راه حق مشکلاتی وجود داشته باشد. اما اگر سرباز و رهرو حق خودش را در مقابل این مشکلات نبازد و با ایستادگی تحمّل مشکل کرد، به نتیجه خواهد رسید.

خطیب جمعه خورموج با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت: امروز روز جهانی قدس شریف است. رهبر عزیزمان فرمودند روز قدس از برجسته ترین یادگارهای امام راحل است.

وی بیان کرد: سال‌های متمادی است که سعی می‌شود مسئله‌ قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری به قلب این توطئه دشمن است و این حکمت این اقدام امام رحمه‌الله‌علیه است.

حجت الاسلام زاهددوست بیان داشت: روز قدس امسال حال و هوای متفاوتی دارد. طوفان الاحرار، تحت تأثیر طوفان الاقصی است. طوفان توفنده‌ای که همه معادلات جهانی را در هم ریخته است و شرایط نوینی را در دنیا پدید آورده است.

وی افزود: پنج ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پیمان ننگین کمپ‌دیوید به میزبانی مصر منعقد شد. مصری که در دنیای عرب یک کشور بی‌نظیر و اولین کشور با همه‌ی توان به کمک فلسطین رفته و ملجأ فلسطینیان شناخته شد... به بزرگ‌ترین دشمن فلسطین و بزرگترین حامی صهیونیست‌ها تبدیل شد. و از سوی دیگر ایران پهلوی که ژاندارم آمریکا در منطقه و حافظ منافع صهیونیست‌ها در غرب آسیا بود، تبدیل به محور مقاومت شد.

خطیب جمعه خورموج ادامه داد: طوفان انقلاب اسلامی، آنچه را که غربی‌ها در کمپ دیوید و قبل از آن کاشته بودند بر باد داد. روز قدس سبب جهانی شدن فرهنگ ظلم ستیزی شد و مانع بزرگ صهیونیست‌ها بدلی رسیدن به اهداف پلیدشان و تحقق دولت از نیل تا فرات شد.

وی افزود: امسال مردم‌ دنیا بیش از هر زمان دیگری اوج قساوت و حیوان صفتی صهیونیست ها و اوج درندگی و بی آبرویی آمریکا در حمایت از نسل کشی در فلسطین را شاهد بودند. تحلیل های واقعی می‌گوید که آمریکا و اسرائیل به هیچ کدام از اهداف راهبردی خود نرسیدند تنها جنایت و نسل کشی را علیه کودکان و زنان در پرونده سیاه خود اضافه کردند.

حجت الاسلام زاهددوست ابراز داشت: عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان و نفس او به شماره افتاده است و به زودی تابوت متعفن رژیم صهیونیستی توسط دلاور مردان حماس و فلسطین به آتش کشیده خواهد شد. علاوه بر آن صهیونیست‌ها در جنگ روایت ها هم مغلوب شده و همه دنیا بر سر آنها فریاد می زنند لذا در چنین شرایطی حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس و طنین انداز شدن شعار قرآنی مرگ بر اسرائیل تزریق خون تازه به مجاهدان فلسطینی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha