چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: اسرائیل دشمن قرآن، حقیقت و اسلام است و شاهدیم که در طول شش ماه گذشته تا به امروز هزاران زن و کودک بی‌گناه فلسطینی را به خاک و خون کشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج ضمن تبریک روز جهانی قدس در سخنانی، اظهار داشت: امروز جهان اسلام و کشورهای عربی به این مهم رسیده اند که یک دشمن مشترک دارند و آن دشمن مشترک، رژیم غاصب اسرائیل است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج ادامه داد: اسرائیل دشمن قرآن، حقیقت و اسلام است و شاهدیم که در طول شش ماه گذشته تا به امروز هزاران زن و کودک بی‌گناه فلسطینی را به خاک و خون کشیده است.

ماموستا خالدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بی‌گمان اگر جهان اسلام به وحدت واقعی برسد اثری از صهیونیست‌های غاصب باقی نخواهد ماند بنابراین اگر امروز می‌بینیم که علیه مردم غزه یک نسل کشی بزرگ به راه افتاده است این را باید نتیجه ضعف ما دانست.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، گفت: رژیم منحوس اسرائیل به قطعنامه‌های شورای امنیت و نیز مجامع حقوق بشری هیچ توجهی ندارد و کماکان به وحشی‌گری خود ادامه می‌دهد.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در شهر دمشق و شهادت تعدادی از سرداران سپاه، عنوان کرد: این کار صهیونیست‌ها یک عمل تروریستی آشکار و یک اقدام ضد انسانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha