دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
عیدی

حوزه/نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین اختلاف و تفرقه را یکی از توطئه‌های دشمن دانست و با بیان اینکه یکی از مواردی که دشمنان در برنامه دارند، ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی است، گفت: دشمنان به عنوان جنگ نیابتی سعی دارند تا همه را از سر راه خود بردارند و هدفشان این است که نقاط قوت را نادیده بگیرند و نقاط ضعف را برجسته کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین اکبر عیدی بیرانوند نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلای الغدیر خرم آباد، اظهار داشت: امروز ملت غیور، ولایی و آزاده ایران اسلامی نشان دادند تا پای جان حافظ آرمان‌های اسلام و ملت مظلوم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه دشمن‌شناسی از نگاه قرآن یک اصل ثابت و غیرقابل تغییر است و کسانی که با اساس دین مخالف هستند نابود خواهند شد، افزود: مبارزه برای توحید، ارزش‌ها و امنیت اجتماعی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که در قرآن بیش از ۵۰ مورد مسائل دشمنان را بیان کرده که تعبیر قرآن این است که باید دشمن را شناخت تا بتوان با آن مبارزه کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزوگوین، با بیان اینکه دشمنان برای پیشبرد اهداف خود مکر می‌کنند ولی دست خدا با جبهه حق است و مکر آن‌ها به خودشان بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: قرآن همه شگردهای دشمنان را ذکر می‌کند و با مراجعه به قرآن می‌توان این موارد را مشاهده کرد، چراکه این کتاب آسمانی در همه ابعاد و بخش‌های مختلف برنامه دارد و راهکار ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عیدی بیرانوند، با اشاره به اینکه خواسته‌ها و تمامیت‌خواهی دشمنان تمامی ندارد و به هیچ حد و مرزی قانع نمی‌شوند، تصریح کرد: بدانید به عنوان یک وعده‌الهی که ستمگران از بین می‌روند، اما یک شرط دارد و اینکه باید با خدا بود و برنامه‌های دین و عقلانی و معرفتی را همراهی کرد.

وی اختلاف و تفرقه را یکی از توطئه‌های دشمن دانست و با بیان اینکه یکی از مواردی که دشمنان در برنامه دارند، ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی است، ابراز کرد: دشمنان به عنوان جنگ نیابتی سعی دارند تا همه را از سر راه خود بردارند و هدفشان این است که نقاط قوت را نادیده بگیرند و نقاط ضعف را برجسته کنند.

وی یادآور شد: ملت‌های مسلمان و آزاده جهان تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha