چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
نصف جهان

حوزه/ "دوران بزن و در رو تمام شده است، بزنید می‌خورید" این صدای مقام معظم رهبری بود که به محض ورودم به مسیر راهپیمایی به سمت میدان امام از بلند گو طنین انداز شده بود و حس غروری تمام وجودم را پرکرده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، امروز جمعه ۱۷فروردین ماه۱۴۰۳مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس مردم روزه دار اصفهان احساس تکلیف کرده اند و خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسراییل با حضور بی نظیر خود در این راهپیمایی نشان داده اند.

طبق قرار قبلی، مردم روزه دار اصفهان از مسیرهای هشت گانه حوالی ساعت۱۰صبح به سمت میدان تاریخی امام هم‌نوا با مردم مظلوم غزه و همگام با خیل عظیم شهدا خاصه شهداالقدس به راه افتاده بودند.

طوفان الرمضان اصفهان ها در حمایت از طوفان الاقصی

زبان ها روزه اما قلب ها مملو از عشق به ولایت، دست ها خواهان کمک به هم نوع و هم مسلک دینی، پاها استوارتر از گذشته برای ادای دین خود بر مدار«کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» .

دوران بزن و در رو تمام شده است، بزنید می‌خورید" این صدای مقام معظم رهبری بود که به محض ورودم به مسیر راهپیمایی به سمت میدان امام از بلند گو طنین انداز شده بود و حس غروری تمام وجودم را پرکرده بود.

طوفان الرمضان اصفهان ها در حمایت از طوفان الاقصی

قدم هایی که کودک و بزرگ پیر و جوان بر روی پرچم های اسرائیل که در مسیر بر کف خیابان پهن شده بود بر می‌داشتند، نشان از انزجار و نفرت مردم ازین رژیم غاصب بود.

مردم غیور اصفهان همه با هم بی بهانه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت از مردم غزه، برای سفره های مردم غزه که غذاشان نخورده ماند و بشقاب هایشان زیر آوار از سنگ و خون و خاک پر شد، برای پدری و مادری که دیگر لبخند کودکش را ندید برای شهید قدس سردار محمد رضا زاهدی، برای حمایت از مظلومان و مقابله با مستکبرین جهان همه یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

فضای راهپیمایی پر از پرچم های ایران و فلسطین بود که حتی بر صورت کودکان نیز رنگامیزی شده بود.و صدای گروه های سرود دختران و پسران دهه ی نودی و هشتادی هم بیان می‌کرد که ما هم در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نمی‌کنیم.

این مراسم با سخنرانی امیر سرلشکر موسوی و همچنین با حضور جمعی از مسئولین و روحانیون و اقشار مختلف مردم با فریاد همبستگی بین المللی با مردم غزه وفلسطین ادامه یافت و امروزگوشه ای از شکوه و همبستگی ملت همیشه در صحنه ایران با حضور مردم اصفهان در خیابان ها نشان داده شد و این جمعیت عظیم بالاخص با همزمانی شهادت محمدرضا زاهدی توسط اسراییل نشان می‌داد که دوران بزن و در رو تمام شده است، ای اسراییل منتظر انتقامی سخت باشید.

طوفان الرمضان اصفهان ها در حمایت از طوفان الاقصی

در هر گوشه از نصف جهان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شده و این اتحاد جهان اسلام در دل کفار، آمریکا و صهیونیست‌ها آشوب به پا کرده است.

مردم ولایت‌مدار استان اصفهان امروز با برپایی راهپیمایی روز قدس در ۱۱۴شهرو رو۱۲۰ روستای استان در چهل و پنجمین روز جهانی قدس حمایت و پشتیبانی خود از فلسطین مظلوم را اعلام کردند و از وجود رژیم کودک کش، متجاوز و جنایت‌کار صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

حضور چشمگیر دانش‌آموزان و دهه نودی‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس و روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان نشان از انتقال آرمان‌ها و یادگار امام راحل در دفاع از مظلومان است.

«ما ملت بصیریم، ذلت نمی پذیریم»، «نصر من الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و «مرگ بر حامیان غربی رژیم کودک کش» به صحنه آمدند تا بار دیگر در تاریخ این شهر، پیام وحدت و اتحاد مسلمانی وحمایت از مظلوم خود را به دنیا مخابره کنند.

امروز هوا گرم بود اما پشت ملت مسلمان به این اتحاد مسلمانان گرمتر، هوا داغ شد اما کینه و انزجاز ملت مسلمان ایران و نصف جهان با حمله ددمنشانه صهیونیست به کنسولگری ایران داغ تراز هشت دهه قبل شد.

طوفان الرمضان اصفهان ها در حمایت از طوفان الاقصی

مقاومت تا پیروزی ادامه دارد...بزارک تصویرابزارک تصویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha