یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سرعین

حوزه/ در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد که در مسجد جامع سرعین برگزار شد، خیران این شهرستان مبلغی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در مسجد جامع سرعین، گفت: کمک‌های خیران استان اردبیل در سال‌های گذشته، منجر به آزادی بسیاری از زندانیان شده است.

وی با اشاره به همزمانی این جشن با ماه مبارک رمضان، افزود: آزادی زندانیان بر اساس آموزه‌های اسلامی با تاکید بر اصلاح و تربیت شخص و بازگشت عزتمندانه و شرافتمندانه به آغوش خانواده است که خیران عزیز در تحقق این امر نقش بسزایی داشته و دارند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از حسن اعتماد خیران در کمک به آزادسازی زندانیان، یادآور شد: همه کمک‌های خرد و کلان به عنوان امانت برای آزادسازی مددجویان نیازمند واقعی صرف می‌شود و نداشتن محکومیت کیفری، نداشتن اعتیاد، نیازمند و آبرومند بودن شخص متقاضی از جمله شاخص‌های مد نظر برای برخورداری از کمک‌ها است.

حجت الاسلام کثیرلو خاطرنشان کرد: شهرستان سرعین در سال‌های گذشته رکورددار اهدای بیشترین کمک از یک شهرستان برای آزادسازی زندانیان در کشور بوده است و خیران در این جشن نیز بار دیگر رکورد شکستند و مبلغی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

در این جشن، تعدادی از مددجویان نیازمند با کمک خیران آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha