چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حوزہ علمیہ جامعہ العروة الوثقیٰ، القدس ریلی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی مانند نسل کشی، قتل عام و حمله به زنان، کودکان، بیماران و بیمارستان‌ها در تاریخ معاصر سابقه نداشته و حتی در اروپا و آمریکا نیز مردم به این جنایات اعتراض می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به همت تحریک بیداری امت مصطفی پاکستان به مناسبت روز جهانی قدس، راهپیمایی و تظاهرات اعتراض آمیزی در لاهور برگزار شد که در آن روحانیون مکاتب مختلف و تعدادی زیادی از مردم شرکت کردند.

شرکت کنندگان بنرها و پلاکاردهایی در حمایت از فلسطین در دست داشتند و با صدای بلند شعارهای ضد آمریکا و اسرائیل سر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه جامعه عروه الوثقی در این راهپیمایی گفت: امام خمینی (ره) دولت غاصب و غیر قانونی رژیم صهیونیستی را خنجری در قلب مسلمانان توصیف کرد. روز قدس بهترین وسیله برای اتحاد و همدلی مسلمانان است.

وی گفت: سیاست اصلی استکبار و صهیونیسم، بی‌رنگ کردن مسئله فلسطین و تخریب آن در اذهان عمومی است تا این مسئله مهم به فراموشی سپرده شود. واقعیت این است که مسئله فلسطین موضوعی فراموش شدنی نیست، هرچند آمریکا و دیگر قدرت‌های سلطه‌گر با پول و قدرت برای این کار تلاش کنند.

حجت الاسلام سید جواد نقوی در ادامه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی مانند نسل کشی، قتل عام و حمله به زنان، کودکان، بیماران و بیمارستان‌ها در تاریخ معاصر سابقه نداشته و حتی در اروپا و آمریکا نیز مردم به این جنایات اعتراض می‌کنند.

وی با اشاره به شکست اسرائیل در بخش اطلاعاتی و نظامی تصریح کرد: با وجود همه حمایت‌های نظامی، مالی و سیاسی آمریکا از صهیونیست‌ها از جمله وتو قطعنامه‌ها، صهیونیست‌ها نتوانستند حتی به یکی از اهداف اعلامی خود دست یابند. در واقع وحشیگری صهیونیست‌ها و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه ناشی از عجز و ناتوانی صهیونیست‌ها در مقابل مجاهدان نیروهای مقاومت است و مطمئناً شکست صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha