شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تقدیر اعضای شورای هیئات مذهبی از امام‌جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل

حوزه/ ذاکرین اهل بیت(ع) و اعضای شاخص شورای هیئات مذهبی به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی با برگزاری نشستی صمیمانه با امام‌جمعه زابل دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، ذاکرین اهل بیت(ع) و اعضای شاخص شورای هیئات مذهبی به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی با برگزاری نشستی صمیمانه با امام‌جمعه زابل دیدار کردند.

بر اساس این گزارش: در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین ظریف صیادی گفت: جوانان وفادار و مکتبی، علیرغم تحریم‌های همه جانبه دشمنان و شانتاژهای منفی بیگانگان، با تأسی از سیره امامین انقلاب، توسعه و پیشرفت همه جانبه را در دستور کار خود قرار داده‌اند، و با امدادهای غیبی خداوند متعال، روز بروز بر دستاوردهای علمی و عملی آنان افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: سیاه‌نمایی و نادیده‌گرفتن خدمات مجاهدانه و تلاش‌های ارزشمند فرزندان رشید مملکت اسلامی در عرصه‌های مختلف، از دیرباز در صدر سیاست‌های خصمانه دشمن پلید قرار داشته‌ است.

در ابتدای این دیدار آقای معین فر مسئول تشکل شورای هیئات مذهبی زابل با بیان گوشه‌ای از خدمات فرهنگی شورای هیئات مذهبی، و ساماندهی مداحان و ذاکرین اهل‌بیت(ع) و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، در مناسبات متعدد، برای شعرای آئینی و مداحان نوپا و همچنین راه‌اندازی مجمع الذاکرین بانوان و آقایان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و برگزاری جلسات منظم آن مجمع، گزارش مبسوطی ارائه نمود.

در پایان این دیدار به یاد ماندنی از سوی شورای هیئات مذهبی با اهدای لوح تقدیر به صورت رسمی از زحمات امام‌جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل مراتب تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha