یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

حوزه/ پناهیان در نشست تخصصی بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: انتقام ایران از این موضوع باید با یک نقشه با برنامه‌ریزی همه جانبه و همراه با صبر و همچنین در راستا حفظ امنیت ملی کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، نشست تخصصی بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این تهاجم به همت بسیج دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور محسن پناهیان معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، مهدی معینی‌کیا سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استان اردبیل، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در این مراسم به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ایام رخدادهایی مهمی اتفاق افتاد که می‌توان بر اساس آن به حقانیت جمهوری اسلامی ایران و ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی پی‌برد.

وی گفت: در این ایام ملت پیرو مکتب مرتضی و دانشگاهیان به فرمان حیدر زمان لبیک گفتند و روز قدس را پرشورتر از هر زمان دیگر گرامی داشتند، و چه زیبا گفت فرزند معظم سردار شهید زاهدی که در موضوع انتقام مطیع امر ولایتیم، یعنی نه خیلی هیجانی و نه خیلی ترسو و محافظه‌کارانه و کسانی که واقعا پیرو خط ولایت فقیه هستند اطاعت خواهند کرد و نه از ایشان جلوتر می‌تازند و نه فاصله می‌گیرند.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این تهاجم پرداخت و گفت: انگیزه رژیم صهیونیستی ریشه در ناکامی‌های اهداف بلند مدت از جمله اقتصادی بوده و در حال حاضر رژیم صهیونیستی تنها هدفش حفظ و بقای خود است.

پناهیان خاطرنشان کرد: انتقام ایران از این موضوع باید با یک نقشه با برنامه‌ریزی همه جانبه و همراه با صبر و همچنین در راستا حفظ امنیت ملی کشور است.

وی تصریح کرد: تا پیش از هفتم اکتبر مردم فلسطین با سنگ به میدان جنگ می‌رفتند اما بعد از آن شیوه جنگ ملت فلسطین تغییر کرد.

مسئول سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در مجامع بین‌المللی و کنوانسیون ژنو تاکید شده که نباید به غیرنظامیان حمله شود ولی رژیم صهیونیستی همه این‌ها را به کرّات زیر پا گذاشته و این امر باعث شهادت جمعی از مظلومان زیادی شده، که ۷۵ درصد شهدا در فلسطین کودکان و زنان هستند.

پناهیان گفت: در این جنگ رژیم صهیونیستی حدود سه برابر غزه خسارت اقتصادی دیده است و بر اساس نظرسنجی خود آنها ۶۲ درصد مردم رژیم صهیونیستی خواهان برکناری دولت نتانیاهو هستند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha