شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تفاهم‌نامه همکاری برای نجات آب در مدارس اردبیل منعقد شد

حوزه/به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی در خصوص حفاظت از منابع آب و آموزش دانش‌آموزان در زمینه مصرف درست آب، تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،در مراسمی که امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای اجرای طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) منعقد شد.

کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم با اشاره به ظرفیت آموزش و پرورش در تبیین و اقناع‌سازی در راستای اشاعه فرهنگ درست مصرف آب، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف افزایش آگاهی‌های عمومی در حفاظت بهتر از منابع آب و آموزش دانش‌آموزان در این زمینه منعقد شده است.

وی افزود: طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب در مدارس، آموزش شیوه مدیریت مصرف و فرهنگ درست استفاده از آب به نسل جدید جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: در قالب این تفاهم‌نامه، کلیه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در کلاس‌های هفتم، هشتم و نهم دبیرستان‌های استان اردبیل آموزش‌های لازم را در خصوص مصرف درست آب دریافت خواهند کرد.

علی حیدری، مدیرعامل شرکت منطقه‌ای آب استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: طرح ملی داناب جزو 15 پروژه مصوب شورای عالی آب است و امیدواریم با اجرای این طرح و با همکاری جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش، فصل جدیدی در ایجاد فضای مناسب به منظور آگاهی‌سازی عمومی ایجاد شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha