دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه پارس آباد

حوزه/ حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار پاسخگویی سازمان ملل و نهادهای بین المللی در قبال این جنایات شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار پاسخگویی سازمان ملل و نهادهای بین المللی در قبال این جنایات شد.

وی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه، اظهار داشت: درنده خویی و وحشی گری این رژیم به حدی رسیده که دیگر ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست و نهادهای بین المللی باید مانع از قتل عام مردم غزه شوند.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه سکوت نهادهای بین المللی در قبال این جنایات ننگ آور است، گفت: کجایند مدعیان حقوق بشر که امروز در برابر قتل عام مردم مظلوم غزه سکوت کرده اند؟

وی با تاکید بر وحدت و انسجام مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: مسلمانان باید با قدرت در برابر این رژیم بایستند و مردم مظلوم غزه را از این وضعیت اسفبار نجات دهند.

باقری بنابی در ادامه به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اشاره کرد و گفت: این روز یادآور جنایات وهابیت و دشمنان اسلام علیه مقدسات اسلامی است.

وی با بیان اینکه قبرستان بقیع یکی از مهمترین قبرستان های اسلام است، افزود: این واقعه جانگداز نباید از یادها رود و باید برای حفظ و احیای این مکان مقدس تلاش کرد.

امام جمعه پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" اشاره کرد و گفت: با مشارکت مردم و تلاش مسئولان می توان در عرصه های مختلف اقتصادی به جهش رسید.

وی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به مشکلات معیشتی مردم، خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال نیازمند گفتمان سازی و تلاش همه جانبه مسئولان و مردم است.

باقری بنابی در ادامه به سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ارتش با ساختاری ولایی، انقلابی و مردمی در خدمت انقلاب اسلامی و نظام و مردم است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی و امت اسلامی است، افزود: این نیرو با رشادت ها و جانفشانی های خود در طول سال های انقلاب همواره حافظ امنیت و مرزهای کشور بوده است.

امام جمعه پارس آباد در پایان سخنان خود با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، گفت: دشمنان برای براندازی نظام از حجاب شروع می کنند و حجاب مهمترین عامل برای استحکام خانواده است.

وی با بیان اینکه با هنجارشکنان حجاب و عفاف در جامعه باید برخورد شود، گفت: امت اسلامی ایران هرگز در خصوص عدم رعایت حجاب در جامعه کوتاه نخواهد آمد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha