سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلسه «هیئت اندیشه ورز»، خبرنگاران خواهر و برادر، بسیج رسانه کرمانشاه

حوزه/ خبرنگاران هیئت اندیشه ورز، خواهر و برادر، بسیج رسانه کرمانشاه، برای صعود به «ارتفاعات بازی دراز»، اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در جلسه «هیئت اندیشه ورز»، خبرنگاران خواهر و برادر بسیج رسانه کرمانشاه، آخرین تصمیمات در صعود به «ارتفاعات بازی دراز»، توسط مسئول بسیج رسانه استان و شهرستان مورد بحث و نظر قرار گرفت.

در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت جنگ رسانه‌ای شبکه‌های ضد انقلاب، در کم رنگ نشان دادن پاسخ شجاعانه و کوبنده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، به تشریح رسالت نوین خبرنگاران در «جهاد تبیین»، پرداخته شد.

همچنین مقرر شد خبرنگاران بسیجی در جلسه از انعکاس شور و حماسه حضور مردم در صعود به «ارتفاعات بازی دراز» به رسالت جهادی و رسانه‌ای خود، عمل کنند.

دستاوردهای عملیات بازی دراز

«ارتفاعات بازی دراز» از مناطق حساس غرب کشور و استان کرمانشاه، نماد عشق و عرفان است که ۴۲ سال پیش رزمندگان شجاع و دلاور ۲ گردان از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ۲ گردان از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این عملیات حضور داشتند.

در عملیات بازی دراز ۵۴ دستگاه تانک و نفربر، سه فروند هواپیما، ۲ فروند بالگرد، ۲ دستگاه ادوات مهندسی از تجهیزات دشمن منهدم شد و ۱۲ دستگاه تانک و نفربر، پنج دستگاه ادوات مهندسی به عنوان غنیمت جنگی به دست رزمندگان دلاورمرد کشورمان افتاد.

کشته و زخمی شدن یک هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای دشمن بعثی در عملیات بازی دراز و به اسارت در آمدن ۷۰۰ نفر از نیروهای متخاصم رژیم بعثی از دستاوردهای مهم عملیات بازی دراز بود.

«ارتفاعات بازی دراز»، به لحاظ موقعیت جغرافیایی درون مثلث قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب واقع شده و با توجه به تسلط کافی بر منطقه، دشمن بعثی از این منطقه در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی، برای دیده بانی استفاده می‌کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha