سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کیومرث حیدری

حوزه/ امیر سرتیپ حیدری در حاشیه مراسم رژه ارتش تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال های اخیر در خود داشته است؛ ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود:نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکلی طراحی شده اند که دارای قابلیت هوشمندی، دقیق زن و دور زن باشند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha