چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
درخت

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر اشاعه و گسترش فرهنگ درختکاری در جامعه تاکید کرد.

به گزازش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان عصر چهارشنبه در نشست با برخی مسئولان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و استان در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) منوط بر کاشت یک میلیارد نهال در چهار سال که در محل مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، بیان داشت:همه باید برای اشاعه و گسترش فرهنگ درختکاری در جامعه همت خود را بکار گیریم.

وی با بیان اینکه شبکه تبلیغ ظرفیتی ارزشمند برای اشاعه و گسترش فرهنگ درختکاری در جامعه است،اظهار داشت:مبلغان باید در منابر خود برکات کاشت نهال را در جامعه برای آحاد مردم تبیین و تشریح کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر تبلیغ مستمر و هدفمند طلاب و مبلغان بر کاشت نهال در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد:گسترش فضای سبز به ارتقا سرانه هوای پاک و زیباتر شدن طبیعت و مبلمان شهری نیز کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه طلاب و مبلغان باید فرهنگ درختکاری را در جامعه ترویج دهند،اظهار داشت:گسترش فضای سبز به سلامت جسمی،روحی و روانی جامعه نیز کمک خواهد کرد.

در پایان این نشست مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری نیز به ارائه راهکارهای اصولی تبلیغ در حوزه درختکاری و کاشت نهال پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha