چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران تصریح کرد: فرهنگ عفاف و حجاب، حافظ امنیت روانی و اخلاقی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی شریف تبار با اشاره به الزامات اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه، ابراز داشت: اجرای طرح نور که به همت نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست، یک مطالبه عمومی به شمار می رود.

وی افزود: مسئله حجاب و عفاف نه تنها در دین مبین اسلام بلکه در همه ادیان الهی مورد تاکید است چرا که فرهنگ عفاف و حجاب اساساً حافظ امنیت روانی و اخلاقی و باعث ثبات خانواده‌هاست.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه، گفت: توجه به امر عفاف و حجاب و صیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها برای همین مهم است.

وی با اشاره به طرح نمادین زنجیره انسانی در سواحل مازندران به پاس طرح عملیاتی وعده صادق سپاه پاسداران و همچنین طرح نور، گفت: حجاب و عفاف در هر جامعه‌ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در جامعه کمک می‌کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به وجود برخی ناهنجاری‌های حوزه حجاب و عفاف، اظهار داشت: گروه معدودی در جامعه اسلامی ایران از روی جهالت، ناآگاهی و یا با سازماندهی برخی عناصر خودفروخته به این فریضه مهم حمله کرده و به دنبال احیای مجدد فرهنگ بی بندو باری زمان پهلوی در جامعه تلاش می‌کنند ولی بدانند جامعه ایران اسلامی و ملت مؤمن و حتی برخی از بانوانی که حجاب کامل ندارند، در مقابل این جماعت قلیل کوتاه نمی آیند و همراهی نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    از نیروهای خدوم پلیس که مانند همیشه تنهاوبدون کمک سایر ارگانها دربرابر بی عفتی سکوت نکردند ودل مردم وامام زمان را شاد کردند سپاسگزاریم