پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر احترام معلم در جامعه تاکید و اظهار کرد: نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه های علمیه باید معلم و استادان خود را تکریم و تعظیم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عاشورا، با تاکید بر اینکه دستگاه آموزشی کشور نباید از بیرون دانشگاه خط بگیرد، افزود: اگر دانشگاه ها به محلی برای تسویه حساب های سیاسی تبدیل شود، اساتید دلسرد شده و کارآیی های لازم را از دست خواهند داد.

وی ادامه داد: دستگاه تعلیم و تربیت و به خصوص دانشگاه باید آموزش علم و تعلیم اخلاق را فراموش نکند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر احترام معلم در جامعه تاکید و اظهار کرد: نظام آموزشی ما چه در آموزش و پرورش چه در دانشگاه و چه در حوزه های علمیه باید معلم و استادان خود را تکریم و تعظیم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزشی کشور، یادآور شد: آنچه که معلمان و اساتید را استوار نگاه می دارد، عشق و علاقه آنهاست که این عنصر باید تثبیت شده و تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به تحولات اخیر در دانشگاه های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: نیروهای امنیتی و پلیس امریکا برخلاف ادعای خود مبنی بر آزادی بیان، اساتید و دانشجویان معترض را سرکوب می کنند.

وی اقدام سپاه عاشورا در تجلیل از اساتید و مبلغان و مربیان روحانی را ارزشمند دانست و افزود: امروز روز گرامیداشت مقام و منزلت معلم و استاد است؛ شهید مطهری خدمات زیادی به جامعه ارائه داد و فاصله حوزه و دانشگاه را کم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: از نگاه شهید مطهری معلمی از صفات خداوند و مظهر اسم هادی حق است.

وی عملیات وعده صادق را عملیاتی هوشمندانه از سوی سپاه و نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: ضربه ایران به همه ثابت کرد که تحولات غرب آسیا با اراده جمهوری اسلامی شکل می گیرد.

گفتنی است، سپاه عاشورا امروز بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در مراسمی از اساتید و مربیان شاخص روحانی استان تجلیل به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha