جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
وعده صادق

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: سینما و تلویزیون آثار فاخر با محوریت عملیات «وعده صادق» و دیگر عملیات‌های پیروزمندانه ایران تولید کنند البته باید روی روایت حقیقت تاکید داشته باشیم و از اغراق‌های دورغین پرهیز کنیم چون دشمن با تبلیغات فراوان می‌خواهد ذهن جوانان این سرزمین را گمراه کند.

سعید سعدی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با بیان اینکه ایران اسلامی با عملیات «وعده صادق» حقانیت خود را به جهانیان نشان داد، گفت: وقتی رژیم جعلی صهیونیستی کشورمان را با حمله به کنسولگری ایران در سوریه مورد حمله قرار داد بسیاری از کشورهای غرب هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندادند درحالی که تعرض به سفارتخانه هر کشوری، حمله به خاک آن سرزمین است. در چنین شرایطی لازم بود به متجاوز درسی داده شود تا دیگر فکر دست درازی به خاک این سرزمین به سرش نزند.

وی افزود: «وعده صادق» یک عملیات کاملاً دفاعی است که کشورمان انجام داد. ایران تنها در پی بیان این نکته بود که اگر به خاک و منافع ایران در هر گوشه از دنیا تعرضی شود پاسخ داده خواهد شد. «وعده صادق» شکل حداقلی پاسخ ایران بود چون اگر بار دیگر تعرض تکرار شود شاد جواب حداکثری خواهند بود. در این میان رسانه نیز انتظار می‌رود نقشی قابل توجه در این رابطه ایفا کند تا دنیا بیشتر با چهره غیر انسانی اسرائیل آشنا شود.

تهیه‌کننده سریال «نجلا» تصریح کرد: رژیم صهیونیستی ماه‌ها است که با کشتار مردم بی‌گناه غزه خود را رسوای دنیا کرده است اما حمله آنها به کنسولگری ایران در سوریه نشان داد که به ابتدایی‌ترین اصول انسانی و بین‌المللی متعهد نیستند. برای همین باید این سؤال را مطرح کرد چرا در چنین شرایطی آمریکا و دیگر قدرت‌های غربی چنین با جدیت از این رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند.

سعدی تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» نکته دیگری را هم به اثبات رساند آن هم نشان دادن قدرت پوشالی صهیونیست‌ها است. آنها طی سال‌های سال با تبلیغات فراوان سعی کرده‌اند به جهانیان به ویزه کشورهای مسلمان بفهمانند که می توانند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند اما ایران نشان داد که قادر است هر نقطه از سرزمین‌های اشعالی را می خواهد مورد هدف قرار دهد. این امر بزرگترین رسوایی برای صهیونیست‌ها به حساب می‌آید.

وی در انتها تصریح کرد: سینما و تلویزیون آثار فاخر با محوریت عملیات «وعده صادق» و دیگر عملیات‌های پیروزمندانه ایران تولید کنند البته باید روی روایت حقیقت تاکید داشته باشیم و از اغراق‌های دورغین پرهیز کنیم چون دشمن با تبلیغات فراوان می‌خواهد ذهن جوانان این سرزمین را گمراه کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha