جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: بیداری دانشجویان در غرب یک بشارت است و این نهضت دانشجویان در غرب پدیده آزادی بیان و برخورد دوگانه  مدعیان آزادی را بر ملأ کرد و آمریکا تمام آبروی خود و شعارهای پوچ و تو خالی خود را پای اسرائیل خرج می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، امروز در خطبه های نمازجمعه ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار کرد: شهادت امام صادق علیه السلام، شیخ الائمه و پیشوای صادق و رئیس مذهب ما و بنیانگذار دانشگاه بزرگ اسلامی که ۴۰۰۰ شاگرد عرصه علم در مکتب تربیت کرده را تسلیت عرض میکنم.

وی افزود: سر مظلومیت ائمه اطهار علیهم السلام در همین مبارزه با طاغوت است که روشنگری نشده است علما و روحانیون باید این منظر را بیشتر به مردم بازگو کنند و پیام امام صادق علیه السلام به شیعیان این است که طوری زندگی کنید که ما به وجود شما افتخار کنیم و با رفتار ناشایست و ناپسند باعث سرافکندگی ما نشوید.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با توصیه به مردم و علما در برگزاری مراسمات روز شهادت امام صادق (ع)، بیان کرد: این روز را گرامی بدارید و با عظمت عزاداری و ارادت خود را نسبت رییس مذهب شیعه نشان دهید بویژه علما و روحانیون که جیره خوار سفره علم این امام همام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده به سفر پر خیر و برکت رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان اشاره و ادامه داد: رییس عدلیه بی آلایش و بی تکلف و بدون تشریفات و با روش خود از استان‌های بازدید می کنند که کار بسیار پسندیده ای در جامعه اسلامی است.

وی اظهار کرد: در این سفر مسئولین ارشد قوه قضائیه رییس عدلیه را همراهی کردند و با حضور در شهرستان ها مشکلات مردم را بررسی و احصا و با جمع بندی رفع کردند و کارهای حل نشده که به معضل تبدیل شده بود مانند شهرستان قشم که ۵۰ سال بود سند رفسنجان معضل ایجاد کرده بود که مردم حتی نمی توانستند سند خانه خود را بگیرند حل شد.

امام جمعه شهرستان بندرعباس عنوان کرد: انبارهای گمرکات استان که دپو شده و بلاتکلیف بود و نه برای صاحبان و نه برای دولت در هر صورت باید تعیین تکلیف بشود و کالا دیگر انبار نشود با بررسی که انجام شده در حوزه اموال تملیکی و مواردی برخورد و توبیخ شدند و کار به روال عادی برگشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: بنده به سهم خودم از سفر پر خیر و برکت رییس قوه قضاییه و مسئولان ارشد قضایی به استان هرمزگان و دستاوردهای که در حوزه قضایی شامل این استان شد تشکر و قدردانی دانی می‌کنم.

وی افزود: دشمن در بخش های مختلف از منزوی کردن تا دور زدن کریدور ها ارتباطی، جاده ابریشم و مسائل اقتصادی به دنبال منزوی کردن ایران بود اما با عملیات وعده صادق کل معادلات و محاسبات دشمن را به هم زدیم و حالا نوبت وعده صادق دوم که همان اقتصاد است و این وعده صادق نظامی دیگر پایان یافت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: در وعده صادق اقتصادی باید سفره های مردم دیده بشود وعده صادق به حل سفره مردم ، کنترل تورم ، شعار سال که جهش تولید و مشارکت مردمی و رفع موانع و مردم چشم انتظار وعده صادق هستند که مثل او چشم رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس را کور و تحقیر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تاکید کرد: بیداری جامعه نخبگانی در غرب نوید خوبی است که اساتید دانشگاه ها، دانشجویان در میدان آمدند و از مظلوم دفاع می کنند و کتک می خوردند و زندانی می شوند.

وی افزود: امروز غرب دارد خودزنی می کند و تمام ادعاها که سال ها با این ادعاها ملت ها را تحقیر و زیر فشار قرار داده همه را زیر پای می گذارد و این بیداری یک بشارت و نهضت دانشجویان در غرب پدیده آزادی بیان و برخورد دوگانه مدعیان آزادی را بر ملأ کرد و آمریکا تمام آبروی خود و شعارهای پوچ و تو خالی خود را پای اسرائیل خرج می کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: امروز دنیا دارد می بیند که جرقه بیداری نخبگانی غرب بشارت یک آینده بهتر را می دهد و پایه های پوشالی نظام لیبرال دموکراسی غرب را از بین می برد و برخورد خشونت آمیز پلیس و ببینید؛ وضعیت مواجهه پلیس با دانشجویان آمریکایی را که بیش از هزار نفر دستگیر کردند و این شبکه بیداری انسانی دارد در کشورهای انگلیس ، استرالیا ، کانادا و غیره دارد گسترش می یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: میخ آخر آمریکا بر تابوت صهیونیستی دارد زده می شود که ما باید منتظر تشییع جنازه این مرده متحرک که با نفس مصنوعی آمریکایی ها سرپا نگه داشتن و با زور حمایت آمریکا باید این دستگاه از بیمار محتضر بیرون آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha