پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این کار بزرگ پهپادی، موشکی به پشتوانه این عزیزان در تمام نقاط کشور و تمام نقاط اسلام باعث غرور و فخر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی امام جمعه شهر آبپخش ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر آبپخش با اشاره به سالروز تاسیس سپاه ابراز داشت: دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی فرمان تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران صادر شد و رسمیت یافت و در بعضی نقاط کشور این عزیزان افتخار دفاع از کشور داشتند که امام خمینی فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

امام جمعه آبپخش با پرداختن به عملیات وعده صادق افزود: بعد از ۴۵ سال از انقلاب شاهد این عملیات غرور آفرین در جواب دندان شکن به صهیونیست غاصب که عده ای از پاسداران و مستشاران ما را در سوریه به شهادت رساندن بودیم.

وی ادامه داد: این کار بزرگ پهپادی، موشکی به پشتوانه این عزیزان در تمام نقاط کشور و تمام نقاط اسلام باعث غرور و فخر شد.

حجت الاسلام رضایی به سالروز شکست حمله نظامی در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ پرداخت و گفت: این شکست آنگونه مفتضانه بود که به این افتضاح خودشان اعتراف کردند.

خطیب جمعه آبپخش افزود: ایمان مردم ایران و راسخ بودنشان که با امام خمینی و در دفاع از احکام الهی و آرمان های انقلاب پیمان بسته بودند سبب شکست مفتضحانه آمریکا شد.

وی اظهار داشت: به دشمنان اعلام می کنیم و بدانید وعده پیروزی حق بر باطل جزو مبانی دینی و اعتقادی ما می باشد، ما با آرمان های این انقلاب عهده بسته ایم که پای انقلاب و نظام خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha