پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ق

حوزه / حجت الاسلام قاسمی در ادامه ضمن اشاره به عملیات وعده صادق نظام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم متجاوز و خیانتکار صهیونیستی گفت : قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یوم الله دیگری را در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ابوزید آباد در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ به فرمان امام راحل اظهارداشت : حقیقتاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین نیروی حافظ انقلاب در طول بیش از ۴ دهه مهم‌ترین و بیشترین نقش ها رادرحراست ازانقلاب اسلامی ایفا کرده است.

امام جمعه ابوزید آباد با بیان اینکه سپاه در جای جای ایران اسلامی و منطقه سایه افکنده است اظهار داشت :مقام معظم رهبری در باره سپاه پاسداران می‌فرمایند که بنده آینده سپاه را یک آینده بسیار مبارکی می‌بینم.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه ضمن اشاره به عملیات وعده صادق نظام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم متجاوز و خیانتکار صهیونیستی گفت : قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یوم الله دیگری را در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

امام جمعه ابوزید آباد با بیان اینکه با عملیات وعده صادق دست قدرت الهی از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره ظالمین وارد ساخت ادامه داد : این حملات مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط حتمی اسرائیل امیدوارتر کرد .

حجت الاسلام قاسمی ضمن قدردانی از آحاد مردم ایران و مردم فهیم و با فرهنگ شهر ابوزید باد که در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی مراسم شکرگزاری و جشن برگزار کردند گفت : مقام معظم رهبری فرمودند که یکی بزنید ۱۰ تا می‌خورید و این عملیات وعده صادق معادلات جهانی را تغییر خواهد داد چرا که پیام اقتدار و بازدارندگی ایران اسلامی را به جهان مخابره کرد.

امام جمعه ابوزید آباد تاکید کرد : به فرموده همه فرماندهان عزیز سپاه و ارتش اگر اسرائیل کوچک‌ترین تحرکی داشته باشد به مراتب سیلی محکم‌تری نوش جان خواهد کرد

حجت الاسلام قاسمی ضمن اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس در سال ۵۹ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی افزود : صحرای طبس یادآور رویدادی عظیم است برای انقلاب اسلامی یعنی روزی که آمریکای متبختر یعنی شیطان بزرگ با مفتضحانه‌ترین وضع شکست خورد شکست شیطان بزرگ در این عملیات حمله فیلداران ابرهه را بخانه کعبه در ذهن‌ها تداعی می‌کند در پنجم اردیبهشت ۵۹ دانه‌های ریزشن دسیسه‌های شیطان بزرگ آمریکا را در هم فروشکست در جریان این حادثه چهره شوم دشمن واقعی انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر نمایان‌تر شد .

امام جمعه ابوزید آباد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی ابراز داشت : حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی خصوصیات مشترکی دارند که حقیقتاً خیلی مهم است اول اینکه در امر ولایت پذیری و پیروی نمودن از امام زمان خود مطیع ۱۰۰ درصد بودند دوم در زمینه دفاع از دین هر دو بزرگوار در هر شرایطی از دین دفاع می‌کردند و در این راه نیز استقامت داشتند و سوم این دو بزرگوار مورد تایید ائمه معصومین بودند، و زیارت هر دو بزرگوار نیز به مسلمانان و شیعه‌ها سفارش شده است.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه نیز یاد و نام شهدای ورزشکار و همچنین یاد و نام امیر سپهبد شهید قرنی را گرامی داشت.

امام جمعه ابوزید آباد با اشاره به ضرورت ساخت یک بیمارستان در ابوزید آباد خاطرنشان کرد : ساخت بیمارستان در هر منطقه و در شهر ابوزیدآباد، مستلزم اخذ و صدور مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد و همچنین اختصاص زمینی که کارشناسان اداره فنی مهندسی دانشگاه علوم پزشکی آن را تایید نمایند.

وی تاکیدکرد : با توجه استقبال خیر و پیگیریهای انجام شده توسط شورا ،شهردار و فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان،از مصطفی معینی آرانی نماینده منتخب مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل می خواهم این خواسته مردم بخش کویرات را با رایزنی های خود در وزارت متبوع در صدر کارهایش قرار دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha