یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1151942
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
فلاحی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر گفت: حوزه های علمیه حافظان صیانت از نهاد خانواده هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر، امروز در نشست با کادر و اساتید مدرسه با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه پایگاه تربیت سربازان ولایت و مدرسه فقاهت هستند افزود:حوزه های علمیه مسئولیت تعلیم و تزکیه انسانها را عهده دار می باشند.

وی با بیان اینکه تاسیس و گسترش حوزه های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی هستند بیان داشت : تاسیس حوزه های علمیه و گسترش مراکز دینی نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر حوزه های علمیه را حافظان صیانت از نهاد خانواده برشمرد و خاطر نشان کرد : خواهران طلبه باید با اخلاص و سعه صدر در راستای گسترش اخلاق قرآنی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

فلاحی نیا به ثبت نام حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت : به همت طلاب و مبلغان تبلیغ چهره به چهره ، برگزاری نشست ها با مراکز دینی ، مدارس ،دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و ...برای ثبت نام از خواهران علاقمند به حوزه علمیه خواهران لرستان در حال انجام است.

وی در پایان یادآور شد: خواهران علاقه مند به تحصیل در علوم حوزوی می توانند تا پایان ماه جاری ثبت نام خود را در مدارس علمیه خواهران لرستان انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha