چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام نجاری

حوزه / حجت الاسلام نجاری با تأکید بر اینکه سپاه بر اساس معنویت و اعتقاد استوار است، گفت: پاسداران در گام اول لازم است تا در راستای حفظ و ارتقاء معنویت خود و خانواده کوشا باشند و بتوانند با بصیرت بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان فائق آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری امروز در جمع کارکنان سپاه انصار الحسین(ع) همدان، ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما انقلابی مکتبی است که بر پایه قیام عاشورا بنا نهاده شده است.

وی انقلاب اسلامی را محصول اندیشه عرفانی امام خمینی(ره) دانست و گفت: از آنجایی که انقلاب ما مکتبی و ارزشی است، لذا پاسدار و نگهبان آن نیز باید یک نهاد مکتبی و ارزشی باشد تا بتواند از آن به خوبی نگهبانی کند و این وظیفه بر عهده نهاد مقدس سپاه گذاشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان، با تأکید بر اینکه سپاه بر اساس معنویت و اعتقاد استوار است، یادآور شد: پاسداران در گام اول لازم است تا در راستای حفظ و ارتقاء معنویت خود و خانواده کوشا باشند و بتوانند با بصیرت بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان فائق آیند.

وی تلاش دشمنان برای از بین بردن معنویت در سپاه را در راستای تضعیف انقلاب دانست و گفت: تقویت اعتقادات در پاسداران باعث تقویت سپاه و در نتیجه تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha