شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ به مناسبت هفته عقیدتی-سیاسی نشست بصیرتی در مدرسه علمیه حضرت زینب (س)آستانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی-سیاسی امروز با حضور حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شهرستان شازند در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) شهرستان آستانه برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی نژاد ابتدا از سپاه پاسداران به موجب انجام عملیات وعده صادق این عملیات تاریخی، غرور آفرین و موفق قدردانی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت:این عملیات وعده صادق نامیده شد، تا هم دوستان و هم دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی، به آن چه می‌گوید عمل می‌کند.

امام جمعه شهرستان آستانه تصریح کرد:این عملیات نشان داد که بیانات فرمانده معظم کل قوا از قبیل؛«دوران به زن در رو گذشته» یا «یکی بزنید ده تا می‌خورید» عبارت‌های درست، منطقی و با پشتوانه بوده است.

حجت الاسلام مهدی نژاد گفت :عملیات وعده صادق، پاسخی به جنایت‌ها و تجاوزهای متعدد رژیم صهیونیستی و از جمله جنایت آنان در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی در کشور سوریه بود.

وی در ادامه تاکید کرد : عملیات وعده صادق به صورت واقعی، بخش کوچکی از توان نظامی و دفاعی ملت ایران را به نمایش گذاشت.

امام جمعه شهرستان شازند ادامه داد: دشمنان باید بر روی این نکته بیش از پیش توجه و تامل داشته باشند و از این پس در مقابل ملت بزرگ و مقتدر ایران، دچار خطای محاسباتی نشوند و ما هرنوع واکنش رژیم صهیونیستی را، تجاوزی دیگر تلقی کرده و با تهاجم سنگین‌تر پاسخ خواهیم داد.

وی خاطرنشان ساخت: در طی عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین بیش از پیش آشکار شد. در این عملیات، بیش از نیمی از موشک‌ها و پهپادهای تمام ساخت ایرانی که از مسافت بسیار دور پرتاب شده بود، با عبور از سامانه‌های دفاعی، با دقت اهداف خود را منهدم کردند.

حجت الاسلام مهدی نژاد بیان کرد : خوشحالی، برپایی جشن و پایکوبی و اعلام حمایت مردم ایران از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده به جنایت‌های متعدد این رژیم، نشان می‌دهد این عملیات، یک مطالبه برحق عمومی و بر اساس عزم و اراده ملی انجام شده است. همچنین خوشحالی و حمایت سایر ملت‌ها در منطقه و فرا منطقه، از مشروعیت بین المللی اقدام جمهوری اسلامی ایران حکایت می‌کند.

وی به عنوان نکته پایانی اظهار داشت: این عملیات که دارای ماهیت کاملا دفاعی و پاسخی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، نشان داد سیاست‌های جمهوری اسلامی و دوراندیشی‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا طی چند دهه گذشته مبنی بر تقویت بنیه دفاعی و قدرت موشکی کشور، سیاست‌های درست، عالمانه و واقع بینانه بوده است.

حجت الاسلام مهدی نژاد گفت : اعتماد و اعتقاد ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان به پیروزی نهایی جبهه حق علیه باطل است. هیچ تردیدی وجود ندارد که رژیم صهیونیستی، هرنوع سیاست و اقدامی را در پیش گیرد، با آن سیاست و اقدام، فقط خود را به نقطه پایانی موجودیت نامشروع، ظالمانه و جنایتکارانه اش نزدیک‌تر می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha