شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
دیدار حوزویان با فرمانده سپاه الغدیر

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به همراه تعدادی از روحانیت از نهاد های مختلف استان با سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده تیپ الغدیر یزد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ظهر امروز به همراه جمعی از روحانیون از نهاد های مختلف استان با حضور در دفتر فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) را به وی و همکارانشان تبریک گفتند.

در این دیدار هر کدام از روحانیت با ابراز خرسندی از اقدامات سپاه پاسداران در عرصه های مختلف در کشور و به خصوص اقدام مقتدرانه سپاه ایران در مقابله با شرارت های اسرائیل غاصب، این اقدام شجاعانه را موجب مسرت و خوشحالی مردم عزیز دانستند.

در ادامه این دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار داشت: ابتدا سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به شما پاسداران و دیگر غیورمردان سپاه تبریک می گویم.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، افزود: قطعا خدمات شایان و فراوانی که به دست توانمند عزیزان سپاه در عرصه های مختلف صورت گرفته است نشان از جایگاه بزرگ سپاه در کشور ایران اسلامی دارد.

وی، ادامه داد: بنده از طرف کارکنان، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان اقدام مقتدرانه و بی نظیر سپاه در انجام عملیات موفق وعده صادق را به شما تبریک می گویم و ما آمادگی داریم در تمامی عرصه هایی که توانایی کمک و همراهی با سپاه را داشته باشیم با تمام توان همکاری های لازم را انجام دهیم.

در پایان این دیدار از فرمانده سپاه الغدیر استان یزد توسط حجت الاسلام والمسلمین نجیمی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با اهدای هدیه تقدیرشد.

یکی از دیگر برنامه های این دیدار، زیارت تربت پاک تنها شهید گمنام آرمیده در سپاه الغدیر استان یزد همراه با با قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و تجدید پیمان با آرمان های آنان به شمار می رود.

جمعی از روحانیون یزدی با فرمانده سپاه الغدیر یزد دیدار کردند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha