جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1152264
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
یزدانشهر

حوزه/ سلسله نشست‌های خطبه فدکیه با عنوان "جهاد تبیین در تفکر اهل بیت(ع) با محوریت خطبه فدکیه حضرت زهرا(س)، در مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس یزدانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، خانم پوران مرادی استاد حوزه، صبح امروز در دومین جلسه از سلسله نشست‌های خطبه فدکیه با عنوان "جهاد تبیین در تفکر اهل بیت(ع) با محوریت خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) " در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس یزدانشهر به تبیین ابعاد مختلف خطبه فدکیه و نقش آن در جهاد تبیین پرداخت.

وی با اشاره به فرازهای پایانی این خطبه، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در این بخش به معرفی خاندان پیامبر(ص) می‌پردازند و می‌فرمایند: "پیامبر(ص) آمد تا به اخلاق‌های شما سروسامان بدهد، دین خود را ادا کرد، ولی شما با او چه کردید؟ "

مرادی با اشاره به پیش‌گویی‌های امامین انقلاب و تحقق آن در زمان حاضر، یادآور شد: "هر چه امامین انقلاب پیش‌گویی کردند در حال تحقق است، شهدا می‌گویند ما جانمان را دادیم بدون هیچ منتی، شما چه کردید؟ غرق در جاهلیت بودید. "

وی همچنین به مقایسه وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: امروز در بین حاکمان جهانی، تنها رهبری که در مقابل ظلم ایستاد، رهبر ایران بود.

وی با اشاره له لغو قانون کاپیتولاسیون توسط امام خمینی(ره) پرداخت و اظهار داتش: این قانون که طبق آن از ما حق توحش می‌گرفتند، توسط امام خمینی (ره) لغو شد و ما از این ذلت نجات پیدا کردیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha