جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مهارت آموزی

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح تابستانه مهارت‌آموزی ویژه دانش آموزان در سنین ۷ تا ۱۸ سال در استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین ۷ تا ۱۸ ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود.

روشن در ادامه افزود: بر اساس مأموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه ۱۳۹۸ به کمیته امداد محول کردند، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزامات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است.

روشن در ادامه افزود: توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین ۷ تا ۱۸ سال برای ۲ هزار نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای سال جاری نیز سه هزار ۵۰۰ نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha