دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1152375
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
زیویار

حوزه/ استاندار پیشین لرستان گفت : سال گذشته ۳۱ هزار شغل در لرستان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ، فرهاد زیویار استاندار پیشین لرستان امروز در مراسم معارفه و تکریم استاندار لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری این استان برگزار شد ، با اشاره به ۳۰ ماه خدمت به مردم این استان گفت : دولت سیزدهم با عنایت ویژه مقام معظم رهبری صادقانه و جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در بدو ورود به لرستان(از آغاز بکار دولت سیزدهم) خزانه خالی بود و اعتبارات نقدی این استان به ۲۰ میلیارد تومان هم نمی‌رسید بیان داشت : اما با اقدامات مناسب و فروش نفت، وضعیت در شرایط فعلی بهبود یافته است.

استاندار پیشین لرستان با بیان اینکه روند اجرای مصوبات سفر اول رئیس جمهور به لرستان مطلوب است ، افزود: طرح راه‌آهن که با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۹۶ تعطیل شده بود، امروز با ۵۱ درصد پیشرفت در حال اجرا می باشد.

فرهاد زیویار با بیان اینکه بیکاری مردم و خانواده های این استان را رنج می دهد خاطر نشان کرد : سال گذشته ۳۱ هزار شغل در لرستان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است .

۲ اردیبهشت جاری ابوطالب شفقت به عنوان استاندار جدید لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفت و به عنوان هجدهمین نماینده عالی دولت در استان منصوب شد. پیش از این فرهاد زیویار از مهرماه ۱۴۰۰ مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان را بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha