دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
دیدار با حجت الاسلام صدر حسینی

حوزه/ اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدرحسینی از نخستین اعضای هیئت مدیره این نهاد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا صدر حسینی، استاد حوزه و دانشگاه و از اعضای پیشین شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار در راستای بهره‌مندی از نظرات شخصیت‌های حوزوی، مسئولان، صاحب‌نظران، مدیران و هیئت امنای قبل و فعلی درباره جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها نسبت به تبیین پیشینه تاریخی و نقش انقلاب اسلامی و امام راحل(‌قدس سره) در تأسیس و سیر تطور تحصیل علوم حوزوی در این حوزه مقدسه صورت گرفت.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین صدر حسینی که از نخستین اعضای هیئت مدیره جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال ۱۳۶۳بود، ضمن ابراز خرسندی نسبت به گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و تاکید بر تاسیس این نهاد پربرکت به فرمان حضرت امام راحل(ره)، بیان داشت: تا به امروز این نهاد مبارک چون درختی پرثمر تداوم یافته و ان‌شاءالله در همه عرصه‌های مورد نیاز جامعه اسلامی ثمردهی خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش روزافزون، اندیشه روشن و در نظر گرفتن نیازهای جامعه امروز، از این ظرفیت عظیم بهترین بهره‌برداری صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha