شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
لبذ

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل حیات جامعه را در گرو هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌ها دانست و اضافه کرد: هر کسی که در هر جایگاهی به فعالیت مشغول است، به نوعی کارگر محسوب می‌شود و کار او با ارزش و مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل، امروز چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر، فعالیت نهادهای خدمت‌رسانی به کارگران نظیر ادارات تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: هر چند در اسلام اقتصاد زیربنا نیست، ولی این موضوع یک فصل مهم زندگی مردم به شمار می‌رود و فعالیت در این زمینه بسیار مهم است.

امام جمعه آران و بیدگل حیات جامعه را در گرو هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌ها دانست و اضافه کرد: هر کسی که در هر جایگاهی به فعالیت مشغول است، به نوعی کارگر محسوب می‌شود و کار او باارزش و مقدس است.

حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی عاملی است که جامعه بتواند به خوبی به حیات خود ادامه دهد.

امام جمعه آران و بیدگل خاطرنشان کرد: شناخت بازار و فروش محصولات یکی از مهم‌ترین عناصر رونق کسب و کارهاست و باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

محمدرضا معماری، رئیس اداره تامین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن گزارش عملکرد تامین اجتماعی شهرستان ، حمایت این سازمان از کارگران و کارفرمایان را یادآور شد و اضافه کرد: مقام معظم رهبری با نام گذاری امسال، دستور «جهش تولید با مشارکت مردم» را صادر کرده‌اند، تامین اجتماعی در راستای تحقق این فرموده ایشان وظایف مهمی بر عهده دارد و باید وظایف خود را به نحو احسن به انجام برساند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha