شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حوزه

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: امام صادق(ع) در مقابل جنگ نرم و شناختی دشمنان تفکر ناب اسلامی ارائه داد و چهار هزار شاگرد تربیت نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی امروز در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق(ع) که در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت امام‌ جعفر صادق(ع) بیان داشت: امام صادق(ع)مجاهدی بزرگ بودند که امامت را به نحو احسن تبیین نمودند و در مقابل توطئه دشمنان ایستادند و تفکر ناب اسلامی را در جامعه اشاعه دادند.

وی بیان داشت : اگر امروز مقام معظم رهبری جهاد تبیین را اعلام می‌کنند باید برای تحقق اهداف جهاد تبیین به امام صادق(ع) رجوع کنیم و در مقابل جنگ نرم و شناختی دشمنان ایستادگی کنیم.

مدیر حوزه‌ علمیه استان لرستان گفت: امام صادق(ع) نظریه پرداز ولایت فقیه در غیبت کبری بود و حکومت اسلامی ایران از برکات اقدامات بزرگ امام صادق(ع) و تربیت شاگردان بسیار آن امام همام است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: امام صادق(ع) در مقابل جنگ نرم و شناختی دشمنان تفکر ناب اسلامی ارائه دادند و چهار هزار شاگرد تربیت نمودند که تمدن اسلامی را رقم زدند و شاگردان آن امان همام در مقابل تقدس سازی معاویه قد علم نمودند و روایات و احادیث جعلی را جمع کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علمای بزرگی میراث‌دار مکتب امام صادق(ع) شدند تا ما سر سفره امام صادق(ع) باشیم، حکومت اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی ایران در جهان الگو شده است از برکات مکتب امام‌صادق(ع) و ائمه اطهار(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha