شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان شاهیندژ

حوزه/ طی مراسمی با حضور مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی و مسئولین شهرستان شاهین دژ از جمعی از مدیران مدارس دخترانه شاهین دژ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، به همت مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ و با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، امام جمعه، مدیر مدرسه علمیه خواهران و جمعی از مدیران شهرستان شاهین دژ از جمعی از مدیران مدارس و دبیرستان های دخترانه آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ با اهدای لوحی تجلیل شد.

در این مراسم رقیه عبدلی مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ از همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش و مدیران دبیرستانهای دخترانه این شهرستان با مدرسه علمیه الزهرا در برگزاری برنامه ها و کارگاه های حجاب و عفاف و همچنین تبلیغ پذیرش و جذب حوزه علمیه خواهران تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم با تقدیم لوح های تقدیر و هدایا از تلاشهای مدیرانی که بیشترین جذب از دبیرستان های مربوطه را داشتند قدردانی شد.

این مراسم با بیانات اخلاقی حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین دژ و حجت الاسلام علیرضا رضوی مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی ادامه یافته و به با برپایی نماز جماعت ظهر و عصر با حضور طلاب و کادر و اساتید و مهمانان به پایان رسید.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha