شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر /  مصاحبه با آیت الله نجم الدین طبسی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ساخت مسجد برای جامعه اسلامی ضروری است. اگر خداوند متعال این کشور و نظام اسلامی را برای ما و ملت ما حفظ کرده است به برکت خدمات و فعالیت‌های شما خیرین و فعالان جهادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله نجم‌الدین طبسی در همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها که شب گذشته در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: کارهای خیر و با ارزشی که به دست شما خیرین عزیز انجام می‌شود در اثر دعای ملائکه در حق شما است.

وی افزود: افراد زیادی هستند که از نظر مالی وضعیت بهتری دارند اما توفیق مشارکت در کار خیر را ندارند، قدر این نعمت الهی را بدانید و خداوند متعال را برای این توفیق خدمت شکر کنید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شما خیرین عزیز کم هزینه و پر تلاش هستید و به دست شما کارهای بزرگی صورت گرفته که ان شاءالله آثار آن را هم در این دنیا و هم هزار برابر در آخرت خواهید دید.

استاد حوزه‌ علمیه قم ادامه داد: صعصعه‌ بن‌صوحان از یاران با بصیرت حضرت امیرالمومنین(ع) بود، ایشان وقتی در جنگ جمل مجروح شد، حضرت بالای سرش آمدند و فرمودند: و الله ما کنتَ الاّ خفیف المؤنۀ، کثیر المعونۀ، خداوند تو را رحمت کند، تو برای حکومت الهی و بیت‌المال کم‌خرج و در عین حال پر تلاش بودی.

وی افزود: ساخت مسجد برای جامعه اسلامی ضروری است. اگر خداوند متعال این کشور و نظام اسلامی را برای ما و ملت ما حفظ کرده است به برکت خدمات و فعالیت‌های شما خیرین و فعالان جهادی است.

آیت‌الله طبسی اضافه کرد: باید برای نعمت خدمت‌رسانی به مردم و محرومین شکرگزار خدا باشید. بعضی از تجار و خیرین محترم به حوزه علمیه و طلاب کمک می‌کنند تا در این حوزه علمای بزرگ و مجتهد تربیت شود، قطعاً ثواب فعالیت این علما و مجتهدین را اول برای آن خیر می‌نویسند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران فاطمی بیان کرد: از شما خواهران و براداران تقدیر و تشکر میکنم و از خداوند متعال می‌خواهم که به شما عمری با برکت عطا بفرماید و مشمول دعای خیر امام‌عصر(عج) بشوید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha