شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری، تقویت فعالیت‌های جهادی و حمایت از جهادگران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم در همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری، تقویت فعالیت‌های جهادی و حمایت از جهادگران است.

وی افزود: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است، اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم و محرومین توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای تقویت اعتقادات دینی و انقلابی گام بر می‌دارند.

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد، توان مقابله با قدرت ایمان و معنویت را ندارد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سنبل و نماد برجسته‌ای از همین گفتمان جهادی است که توانست استکبار و نظام سلطه را به ذلت و خواری بکشاند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کارهای جهادی و روحیه جهادی در انجام امور، گفت: این تاکیدات به خاطر آن است که کارجهادی، علاج بسیاری از مسائل کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha