شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کیانی

حوزه/ حجت الاسلام کیانی گفت: ایفای نقش تبلیغ دینی در بستر تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ از جانب خداوند متعال است که نصیب هر فردی نمی‌شود و طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش باید این فرصت را مغتنم شمرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان،حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی کیانی صبح امروز در گردهمایی «طلیعه حضور» طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: تبلیغ رسالت اصلی، فلسفه وجودی و مهمترین وظیفه همه طلاب در هر عرصه است.

وی افزود: ایفای نقش تبلیغ دینی در بستر تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ از جانب خداوند متعال است که نصیب هر فردی نمی‌شود و طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش باید این فرصت را مغتنم شمرند.

مسئول هماهنگی کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان تصریح کرد: امروز جمعیت انبوهی از نوجوانان(دانش آموزان) و جوانان(سربازان و درجه داران) در نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار طلاب، روحانیون و مبلغین دینی خواهر و برادر وجود دارد که رسالت تبلیغ دین به روش های نوین را بر ما خطیرتر کرده است.

وی ادامه داد: امروز دنیای شبهه گرداگرد نوجوانان و جوانان ما را فرا گرفته است که پاسخ، رفع و اقناع آنها وظیفه ما طلاب و روحانیون دینی است که برای آن باید برنامه ریزی دقیق و مدونی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha