یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش

حوزه/ حجت الاسلام نیکزاد گفت: ایجاد تحول قطعا به دست طلاب و روحانیون و در لوای شبکه شدن قابل محقق شدن است؛ لذا باید برای این هدف برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام حمید نیکزاد پیش از امروز در گردهمایی «طلیعه حضور» طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: حضور طلاب و روحانیون در عرصه تعلیم و تربیت کشور بسیار مغتنم و فرصت بی بدیل است که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد.

وی با اشاره به مشکلات متعدد و گرفتاری های مختلف در مسیر موفقیت در عرصه آموزش و پرورش گفت: اما این مشکلات نباید مانع از انجام خدمت و رسالت بشود، جهاد تبیین دستاوردهای نظام بزرگترین رسالت ما در آموزش و پرورش است.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش افزود: شبکه شدن به طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش به شما قدرت مانور و انجام خدمت می دهد، مصداق بارز قدرتمند شدن متاثر از شبکه شدن را می توان شهید نواب و شبکه فدائیان اسلام دانست که سیستم شاهنشاهی را بهم ریخت.

وی ادامه داد: ایجاد تحول قطعا به دست طلاب و روحانیون و در لوای شبکه شدن قابل محقق شدن است لذا باید برای این هدف برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به اینکه باید میان یک معلم غیر طلبه با طلبه باید متفاوت باشد، یک معلم طلبه در مدارس باید با ایمان و باورهای الهی خود سرکلاس حاضر شوند، گفت: توصیه دیگر من طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش این است که هرگونه تواضع در سطح مدارس باعث عزت و آبروی شما می شود، پرهیز از خود برتر بینی نسبت به دیگران را در اولویت قرار دهید.

وی در پایان متذکر شد: انتقال روحیه کارمندی و روزمرگی، بزرگترین آسیب در کمین طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش است، مراقبت از آموخته‌های خود در حوزه های علمیه و تهذیب نفس در مسیر هدایتگری ضرورت دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha