یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاوبر/ اجتماع مردم قم در حمایت از طرح عفاف و حجاب

مردم قم در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور ( عفاف و حجاب) در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجتماع کردند و شعار «نیروی انتظامی تشکر تشکر» و «سردار انقلابی تشکر تشکر» سر دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) دقایقی قبل با حضور اقشار مختلف مردم و طلاب در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت سلام الله علیها با در دست داشت پرچم های مقدس جمهوری اسلامی و سردادن شعارهای پلیس فداکار تشکر تشکر»، «سردار انقلابی تشکر تشکر»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر»، «سردار قهرمان ما تشکر تشکر» و ... حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از اجرای طرح نور و اقدامات سردار رادان اعلام کردند.

اشک شوق سردار

از جلوه های بسیار زیبای این اجتماع اشک‌های سردار رادان پس از ابراز احساسات و اعلام حمایت و پشتیبانی مردم انقلابی دیار خاستگاه انقلاب اسلامی و شهر جهاد و اجتهاد از طرح نور و اقدامات فراجا بود.

دکلمه خوانی دختر شهید مدافع حرم

دکلمه خوانی دختر شهید مدافع حرم سعید آقازاده در وصف شهدا و وصیت آنان به رعایت حجاب و عفاف از دیگر برنامه های این اجتماع بزرگ بود.

ماندگاری: دزدی و بی حیایی هر دو خلاف قانون است

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در این اجتماع مردمی ضمن مطالبه از قوای سه گانه برای اجرای قانون، گفت: هرچه زودتر باید قانون الزام حجاب تصویب و در اختیار دولت و سایر نهادها قرار گیرد، قوه قضاییه همچنان که با مفسدان اقتصادی و ناقضان امنیت مقابله می‌کنند باید با بی حیایی هم مقابله کنند.

وی با بیان اینکه همه باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند، تصریح کرد: اسلام تماشاچی نمی‌خواهد، مردم تماشاچی شدند که دستان علی بسته شد و زینب کبری به اسارت رفت، تا بی حیایی در جامعه می‌بینیم باید با قول لین و محکم تذکر داد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری "دزدی و بی حیایی هر دو خلاف قانون است"؛ قانون اسلام و قانون جمهوری اسلامی رعایت حجاب و عفاف است پس باید رعایت شود.

وی در پایان بیان کرد: همه مردم، اصناف و قوای سه گانه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم تا مبارزه با بی عفتی و بی حجابی هم به نتیجه برسد.

فیلم | حضور سردار رادان در جمع اجتماع کنندگان

تشکر سردار از حمایت علما و مردم

سردار احمدرضا رادان هم در این اجتماع مردمی گفت: سپاسگزار و قدردان محبت شما عزیزان خواهران، برادران، علماء، فضلا، رزمندگان و آحاد مردم هستیم. خدا را شاکریم که قدم در راهی گذاشته ایم در راه سخت پرپیچ و پر فراز و نشیبی که مردم انقلابی این راه پر فراز و پر فراز و نشیب را درک کردند و در حمایت از پلیس به میدان آمدند.

به گفته فرمانده کل انتظامی، دشمن تلاش فراوان کرد که در این معرکه به گونه ای جلوه کند که پلیس تنها است اما مردم این خط بطلان را بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم در کنار پلیس، با پلیس، برای پلیس و همراه و همگام با پلیس هستند.

سردار رادان افزود: بدانیم در معرکه های مختلف دشمن به این نتیجه رسیده است که نبرد رویارو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ چیز در بر ندارد و از همین رو وارد جنگ فرهنگی شده است.

آن طور که سردار رادان می گوید دشمنان تلاش دارند دو بال از ما گرفته بشود اولین بال، بال حیا و عفت است و دومین بال، بال غیرت است. چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود، محیط برای فرد بیننده عادی می شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

فیلم | روایت صدا و سیما از اجتماع بزرگ مردم قم

دختران وطن دشمن ما نیستند

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر این که دختران وطن دشمنان ما نیستند، اظهار کرد: اینها دختران ما هستند که مورد هدف  هجمه دشمن قرار گرفتند تا بتوانند سرباز بی جیره و مواجب آنان باشند ما در حقیقت داریم حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی مان می کنیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، از مادران آینده ای که بایستی رزمنده پرور، شجاع پرور، میهن دوست پرور و اسلام دوست باشند.

وی با بیان این که عده ای قصد دارند عفاف و حجاب را یک مسئله امنیتی جا بیاندازند، تصریح کرد: بنده رسماً اعلام می کنم، بدانید ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملاً فرهنگی و اجتماعی می بینیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: ۳۱ دستگاه مسئول راهکارهای اجرایی حجاب و عفاف بوده که اگر به تکالیف خودشان عمل می کردند امروز شاهد چنین صحنه هایی در خیابان نبودیم.

شهادت سردار بر حمایت رئیس جمهور و قاضی القضات

فرمانده کل انتظامی کشور شهادت داد که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار فراجا ایستاده است.

سردار را دان ادامه داد: شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور برای برگزاریِ این مراسم از ما حمایت کرده؛ معمولا هیچ رئیس‌جمهوری از این کارها نمی‌کند چون اعتقاد دارد می‌بایست کاری بکند که رای داشته باشد حتی اگر رای‌اش ضربه به دین بزند، اما رئیس‌جمهور ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه ساری جاری شود.

فرمانده کل انتظامی از حمایت وزیر کشور هم تقدیر کرد و گفت: از صداوسیمایی که به میدان آمده، از اصحاب رسانه و قلم به دستانی که علیه مزدوران قلم می زنند نه برای مزدوران تشکر می کنم.

مزدورانی که برای دشمن قلم می زنند

وی افزود: کسانی هستند که برای مزدوران قلم می زنند و به این قلم زدشان هم افتخار می کند و توجه ندارند که فردای قیامت، کلمات و حرف های این مقالات، این جملاتی را که می آورند بایستی پاسخگوی آن باشند در محضر پروردگار. چگونه می شود بی حیایی را ترویج کرد با ادبیاتی زیبا و بعد انتظار داشت قیامتی امین داشت.

فرمانده کل انتظامی یک قول مهم هم به مردم دارد و گفت: من اینجا در حرم حضرت معصومه(س) در برابر متدین و انقلابیونی که برخی از آنها امروز اینجا هستند و در برابر خانواده شهدا، خانواده جانبازان، خانواده رزمندگان، علماء، صلحاء و در بارگاه ملکوتی خانم حضرت معصومه (س)  قسم یاد می کنم تمام توان را برای احیای دین و ارزش های میهن اسلامی مان خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم و هیچ اراده ای، تهمتی، افترایی، سرزنشی و شماتتی ما را از این راه پر فیضی که حضرت حق در برابرمان قرار داده به عقب نخواهد راند.

سردار رادان این را هم گفت که اگر در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم علیه اراذل و اوباش، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه هم تلاش می کنیم.

«سردار انقلابی تشکر تشکر»

پس از سخنان سردار رادان، مردم ولایت‌مدار قم با شعارهای «سردار انقلابی تشکر تشکر»، «سردار قهرمان ما تشکر تشکر» و «پلیس فداکار تشکر تشکر» از مواضع سردار و اقدامات فراجا در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) قدردانی کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha