سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
بیانیه مدرسه المهدی (عج) مشگین‌شهر

حوزه/ مدرسه علمیه المهدی (عج) مشکین شهر طی بیانیه از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) توسط نیروی انتظامی حمایت کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، طلاب و روحانیت مدرسه علمیه المهدی (عج) مشکین شهر طی بیانیه از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) توسط نیروی انتظامی حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل اشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

کشف حجاب، حرام شرعی و حرام سیاسی است؛هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است....جاسوسهای دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن، دنبال این قضیّه هستند. مقام معظم رهبری(۱۴۰۲/۱/۱۵).

نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل قیام مردم و خون پاک هزاران شهید است، از روز اول دستخوش فتنه های مختلف سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی شده که با بصیرت ستودنی مردم و رهبری الهی امامین انقلاب از این فتنه ها سر بلند بیرون آمده است .

فتنه آخر الزمانی کشف حجاب یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که حیا و عفت مادران و خواهران این مرز و بوم که دامنشان معراج انسانهای بزرگ است را نشانه رفته است. دشمن با طرح و برنامه شیطانی خود سعی در آندلوسیزه کردن ایران اسلامی عزیز و در نتیجه شکست جبهه حق و غلبه بر آن را دارد.

اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) توسط نیروی مقتدر انتظامی در راستای حفظ کرامت بانوان جامعه اسلامی و همچنین حفظ مصونیت معابر و اماکن عمومی بوده و موجب خرسندی مومنین و متدینین شده است .

طلاب و روحانیت حوزه علمیه مشکین شهر ضمن حمایت از اقدام قانونی نیروی انتظامی از تمامی دستگاههای مسئول و نخبگان حوزوی و دانشگاهی می خواهد که نهایت همکاری و حمایت را در اجرای این طرح داشته باشند تا وطن اسلامی بیش از این جولانگاه گستاخی های عده ای معدود نباشد.

وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha