یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
اراک

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هویت سپاه به انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار محسن کریمی طی سخنانی در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی با اشاره به افتخار آفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف ابراز داشت: پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته در همه عرصه‌های پاسداری و خدمت به مردم اولین نفر وارد صحنه می‌شوند و آخرین نفر از میدان خارج می‌شوند و این به برکت ایمان و اعتقاد راسخ نهاد مقدس سپاه به خداوند و نصرت‌های الهی است.

وی افزود: هویت سپاه انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است و نقش آفرینی‌های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده است.

وی :همچنین با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جهان گفت: عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند و به فضل الهی و دعای خیر شهدای بزرگ مقاومت این عملیات تأثیرات راهبردی را بحمدالله در سطح منطقه و جهان داشت.

کریمی در ادامه با اشاره به آغاز برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های مهم در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان بود که در سال ۹۸ اجلاسیه اصلی آن برگزار شد و در طول ۷ سال گذشته این رویداد مهم توانست نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم مردم و جوانان استان و تاریخ پر افتخار استان را به نمایش بگذارد.

وی افزود: دستاوردهای کنگره شهدای استان در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد و گفتنی است و مهمترین آن بیانات مقام معظم رهبری و تشکر ایشان از اقدامات کنگره است که محصول تلاش جمعی همه بخش‌های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه دار باشد.

وی همچنین یادآور شد: در سال‌جاری برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی را دنبال خواهیم کرد و در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی برنامه‌ها را هدف گذاری و اجرایی می‌کنیم و جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می‌توانند در این جریان نقش آفرین باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha