شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1154471
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
امام جمعه کاکی

حوزه/ حجت الاسلام حسین پور ابراز داشت: اکنون و با این تجربه موفق، قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، طوفان‌الاقصی و الوعدالصادق اقتصادی را ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: شاید کمتر توجه کرده باشیم که طوفان الاقصی توطئه‌های اقتصادی دشمن را هم درهم ریخت و به تغییر و تعویق انداخت. توافق ابراهیم و کریدور آیمک درصدد بودند ایران را در جبهه اقتصادی به انزوا بکشانند و مزیت‌های نسبی سرزمین ایران عزیز را کم‌اثر کنند یا از او بگیرند.

وی افزود: طوفان الاقصی و وعده صادق باعث شد قصه دالان زنگزور هم به مُحاق برود و باکو فعلا آن را بایگانی کند.

حجت الاسلام حسین پور ابراز داشت: اکنون و با این تجربه موفق، قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، طوفان‌الاقصی و الوعدالصادق اقتصادی را ایجاد کنند. وعده صادق نشان منطق مقاومت و هجوم بر دشمن، نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی می‌شود بلکه به ثبات بازار کمک می‌کند و به‌خاطر امنیت و بازدارندگی ایجاد شده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق می‌کند.

امام جمعه کاکی بیان کرد: دولت و بانک مرکزی و وزارت‌خانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه‌زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی هدف قرار دهند و بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha